Водна аеробика!

Предишната тема Следващата тема Go down

Водна аеробика!

Писане by sis85 on Нед 09 Яну 2011, 14:06

Водната Аеробика предразполага цялото тяло, да извършва работа по един лек и ефективен начин.
Уникалните свойства на водата помагат на тялото да се чувства добре . Водната аеробика (аква аеробика) е вид аеробика, изпълнявана в плувен басейн или друга плитка водна среда с дълбочина от 1.20 до 1.80 m, обикновено под музикален съпровод. Водната аеробика съчетава фитнес, каланетика, аеробика, бойни изкуства и плуване. Включва упражнения за цялото тяло и всички мускулни групи. Използват се уреди, които натоварват проблемните зони и отделните мускулни групи. Спортът е подходящ както за начинаещи, така и за по-напреднали и активно спортуващи хора.
Една тренировка продължава обикновено 60 минути и включва загрявка, същинска аеробна част, в която се редуват периоди на вдигане и намаляване на пулса (интервално кардио), и разгрявка.


Последната промяна е направена от sis85 на Пон 10 Яну 2011, 10:56; мнението е било променяно общо 1 път
avatar
sis85
начинаещ
начинаещ


Вижте профила на потребителя

Върнете се в началото Go down

Re: Водна аеробика!

Писане by styyni on Нед 09 Яну 2011, 14:46


Водната аеробика (аква аеробика) е вид аеробика, изпълнявана в плувен басейн или друга плитка водна среда с дълбочина от 1.20 до 1.80 m, обикновено под музикален съпровод. Водната аеробика съчетава фитнес, каланетика, аеробика, бойни изкуства и плуване. Включва упражнения за цялото тяло и всички мускулни групи. Използват се уреди, които натоварват проблемните зони и отделните мускулни групи. Спортът е подходящ както за начинаещи, така и за по-напреднали и активно спортуващи хора.
Една тренировка продължава обикновено 60 минути и включва загрявка,
същинска аеробна част, в която се редуват периоди на вдигане и
намаляване на пулса (интервално кардио), и разгрявка.
Предимствата на водната аеробика са:

  • не натоварва дейността на сърцето, а го укрепва и спомага за увеличения приток на кислород,
  • тонизира мускулатурата, оформя цялото тяло,
  • подходяща е за хора с травми — болки в кръста, дископатии, дискови хернии, контузии в крайниците. Упражненията се съобразяват в зависимост от проблема.
  • щади ставите, защото до 80% от теглото на индивида се поема от водата,
  • няма риск от получаване на контузии, рядко срещани са мускулните трески,
  • водата масажира кожата.
Водната аеробика се препоръчва за хора с разширени вени, гръбначни изкривявания, слаба мускулатура и застоявания. Може да се изпълнява от бременни — от началото до самия край на бременността. Упражненията не натоварват кръстно-поясната и коремната област, предназначени са за: крака (квадрицепси, вътрешнна част, задна част на бедрата, прасци); глутеуси; ръце — бицепс, трицепс, рамена; гръб.
Разновидност на аквааеробиката е водната каланетика — комплекс от стягащи упражнения за проблемните зони — ханш, бедра, корем.
Може да се изпълнява в отделна тренировка или в комбинация с водната аеробика.


styyni
властелина на форума
властелина на форума


Вижте профила на потребителя

Върнете се в началото Go down

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото


 
Permissions in this forum:
Не Можете да отговаряте на темите